Het begin! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne en Marlous - WaarBenJij.nu Het begin! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne en Marlous - WaarBenJij.nu

Het begin!

Door: Marlous en Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne en Marlous

31 Mei 2009 | Nederland, Amsterdam

De eerste voorbereidingen zijn ondertussen al een aantal maanden geleden getroffen en zodoende is het tijd om een site aan te maken en een eerste berichte te plaatsen!

Inmiddels hebben we ons spaargeld weggegeven aan D-reizen en heeft het nu de vorm van 1 vliegticket per persoon (of eigenlijk tickets voor 10 vluchten). Bestemming één: Singapore voor één dag om daarna door te vliegen naar Medan, Indonesië. Vier weken later vliegen we vanaf Jakarta naar Hanoi (Vietnam), hoe we van Medan naar Jakarta komen zien we dan wel. Weer vier weken later gaan we vanaf Ho Chi Min City vliegen naar Vientiane (Laos). Nog vier weken later verwachten we in Phnom Phen (Cambodja) aan te komen en dan is de verwachting dat we een week later verder vliegen. Naar Nederland of als we zin hebben nog wat verder!

En dat is alles wat gepland is :) Lekker open, backpacken, reizen, cultuur, natuur, genieten en hopelijk ondanks het regenseizoen toch nog mooi weer! Warm zal het zeker zijn :D

We houden jullie op de hoogte.

Marlous en Sanne

• 22 Juni 2009 - 10:43

Inge:

Haalloo!!
    Laat ik het maar zo zeggen, 3 maanden is lang genoeg dus kom daarna maar weer lekker naar Nederland ^^ hihi, klinkt heel erg vet, sanne, wij gaan ook nogges zoiets doen! :D ^^

• 31 Juli 2009 - 15:52

Marlous:

Inmiddels duur het nog precies een maand voordat we vertrekken. Ondertussen zijn we druk bezig met het aanvragen van visa en het kopen van de benodigde spullen voor op reis (zoals een badstop, wat erg handig schijnt te zijn :-s). Als ik eerlijk ben voel ik nu soms wel kriebels van de zenuwen. Maar ik heb er ook erg veel zin in!!!

Helaas voor Inge (zie onderstaande reactie) heeft Sanne besloten dat ze zeker weten doorreist naar haar gastfamilie in Australië. Ik zelf laat dat helemaal afhangen van in hoeverre ik de mensen in Nederland zal missen.

Wordt vervolgd...

• 10 Augustus 2009 - 07:23

Fam. Steverink:

Goedemorgen dames,
    Wij zijn gisterenavond teruggekomen van vakantie en hebben jullie reisverslag zojuist toegevoegd aan onze favorieten. We volgen jullie op de voet.
    Veel succes / plezier en wees voorzichtig !

• 16 Augustus 2009 - 19:28

Andre En Renee :

Ha Marlous,
    Wat een fantastische reis gaan jullie maken. Ik ben stiekem wel een beetje jaloers. Geniet van alle indrukken en we worden graag op de hoogte gehouden!

Heel veel succes en doe voorzichtig.

Groetjes,
    Renee

• 18 Augustus 2009 - 16:54

Andrea:

Hoi Sanne en Marlous,

Leuk hoor zo lekker rondtrekken door een ander continent. Jullie gaan het vast super krijgen! Genieten van al het moois wat je gaat zien en beleven zou ik zeggen. ( lijkt mij ook nog wel eens wat!:-). 11 jaren in Cambodje vertoefen is trouwens wel een beetje lang he;-)(zie profiel)
    Nou groetjes en veel plezier toegewenst van een " helaas" weer hard werkende juf uit het hoge noorden

• 18 Augustus 2009 - 17:42

Sigrid:

hoi Sanne

wat gaaf dat je naar Indonesië gaat, misschien ga ik je wel uitzwaaien want ilse gaat dan ook naar Noorwegen. Ik hoorde ook van Ilse dat je geslaagt bent SUPER GEFELICITEERD
    groetjes sigrid

• 18 Augustus 2009 - 19:47

Tineke:

Hoi ladies,

Nou, het gaat nu heel snel. Nog veel te regelen op het laatste moment en intensief toeleven naar wat komen gaat. Omdat ik heel nieuwsgierig ben naar jullie belevenissen in taal en plaat heb ik maar vast wat fotoruimte voor jullie bijgekocht!

Succes met de laatste loodjes.

Tineke

• 18 Augustus 2009 - 21:12

Sanne En Marlous :

DANK JE WEL VOOR DE FOTORUIMTE!
    Sanne en Marlous