Nog maar 12 dagen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne en Marlous - WaarBenJij.nu Nog maar 12 dagen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne en Marlous - WaarBenJij.nu

Nog maar 12 dagen!

Door: Marlous en Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne en Marlous

19 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Alles komt nu snel dichterbij. Nog maar anderhalve week en we zitten in het vliegtuig. Het afscheidsfeestje is geweest en was erg gezellig. De troep naderhand was wat minder, maar het was de moeite waard! Ook de inkopen zijn gedaan (200 euro aan toiletspullen en medicijnen, plus landkaarten, waterdichte reiszakken voor om onze rugzak, etc.) dus onze portomonnees zijn weer aanzienlijk lichter. Nu nog de VISA ophalen en we kunnen vertrekken!!!! Bedankt voor al jullie tips voor spullen die we mee kunnen/moeten nemen op reis. Naast de verwachte aanraders (ORS, Dextro, bouillon) kwamen er ook onverwachte tips, waar we toch wat aan blijken te hebben (een nagelborsteltje voor de was, een point-it boekje, stop voor in de wasbak). Tips voor spullen die we mee moeten nemen en tips voor dingen die we zeker moeten bezoeken of bezichtigen blijven natuurlijk welkom.

Ondertussen is al bekend dat de reis van Sanne langer gaat duren: zij reist na Azië door naar Australië (als je toch in de buurt bent ). Marlous twijfelt nog of ze ook mee gaat en besluit dat wel als we daar zijn. Maar we beginnen natuurlijk in Indonesië. Of eigenlijk Singapore (de mensen die het hele reisschema willen zien, moeten in het vorige bericht kijken). Het volgende bericht is uit Azië. Als we internet kunnen vinden....

• 20 Augustus 2009 - 13:06

Oma En Opa :

Hallo Allebei,
    Ja nu wordt het spannend .
    We hebben ook nog wel een paar tips;
    Als je leren horlogebandjes hebt vervang die dan door van die gevlochten nylon bandjes ; dat is hygiënischer en dat soort gaat niet zo snel kapot.
    Verder is warm douchen heel goed en warme thee beter dan steeds koude drankjes. Maar zuurzak (vrucht) met ijs is wel heel erg lekker en verfrissend.Alcohol werkt wat sneller in de hitte, dan in onze streken.

Gr. O en O

• 27 Augustus 2009 - 15:17

Fam. Steverink:

Hallo Marlous en Sanne,
    Zenuwachtig? Het begint nu wel erg dichtbij te komen. Heel groot avontuur. Veel succes met de laatste dagen. Hebben jullie die site (onderdeel van deze site) met tips gelezen?
    Staan leuke adviezen in per land.
    Groeten
    Gerard, Gentia, Jasper,
    Niels Anne Fleur

• 29 Augustus 2009 - 15:57

G En H Boogaardt:

Hoi Marlous en Sanne
    We willen jullie vanuit Assen een hele goede en avontuurlijke reis wensen. Wees voorzichtig en kom gezond weer terug. We zullen jullie reisverslagen volgen.
    groetjes Oom Hans en tante Greet

• 30 Augustus 2009 - 12:53

Sanne En Marlous :

Spannend! Morgen vertrekken we al. Ik ben nu best zenuwachtig. Bedankt voor alle tips en truuks!

Groetjes,
    Marlous

• 31 Augustus 2009 - 22:49

Ramon:

Eerste berichtje vanaf de andere kant van de wereld is ontvangen!

Ze hebben zojuist (00:35 uur NL tijd) gesmst dat ze veilig in Singapore zijn beland. Laat het avontuur maar beginnen voor ze.

• 11 September 2009 - 08:35

Sonja Riksman:

Hoi een beetje laat maar het is dan toch eindelijk zover. Succes!

Groetjes
    Sonja